Pages

We make a living by what we get, but we make a life by what we give - Winston Churchill

Monday 6 June 2016

Kenapa bayar lebih?

November 2015

Post ini sepatutnya diterbitkan tahun lepas.

Walaupun dalam sekitar 50km sahaja dari Kota Bharu, kami singgah untuk bermalam di Tok Aman Bali Beach Resort, setelah sekian lama tidak berkesempatan untuk "mencuba" suasana penginapapan di sini


Seperti biasa, kami dapat tempahan terbaik dari Kelab Percutian kami bila dibandingkan dengan mana-mana laman tempahan online, lebih baik juga dari harga tawaran promosi Tok Aman Bali Beach Resort sendiri. Trivago yang membuat carian lebih daripada 200 laman tempahan pun tidak boleh menandingi harga yang ditawarkan oleh kelab kami.


 
 "Hotel yang sama, bilik yang sama, tapi harga yang berbeza, 
Kenapa bayar lebih?"

(KLIK DI SINI untuk "learn more" mengenai kelab percutian kami yang telah lama membantu kami menjimatkan percutian-percutian kami selama ini)

Hotel? Tiket kapalterbang?

Ini bilik tempahan kami yang luas serta selesa, ada anjung rehat yang mengadap muara/laut lagi... best berehat waktu senja dan minum kopi awal pagi...



Di bahagian hadapan luar bilik, menuju ke kawasan kolam...



Naik ke bahagian tinjauan tingkat paling atas untuk menikmati pandangan sekeliling..


Makan malam kami hari tu... okay...  tapi masih banyak ruang untuk diperbaiki... kadang-kadang selera orang Kelantan ni "agak payah" untuk di "satisfy" kan kerana masakan-masakan dan juadah-juadah di luar sana memang enak dan bab harga pula, memang payahlah pihak hotel untuk menandinginya. Di Kelantan, kalau makanan/juadah itu tidak berapa enak, demo akan kato "oghe akae beli sekali tu jah, pah tu dop doh!"


No comments:

Post a Comment

Facebook Badge

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...